In deze digitalisering is het een eenvoudige aanname om te maken dat iedereen wel via deze digitale wegen contact met je op zal nemen maar dat is wat betreft de zakelijke wereld zeker nog niet zo. Voor je persoonlijke leven is het natuurlijk prima om de keuze te maken over te gaan op enkele digitale middelen, maar voor een ondernemer is dat geen optie. Buiten dat er ook vandaag de dag nog steeds genoeg mensen zijn die geen internet tot hun beschikking hebben, is er ook nog een relatief groot deel van de mensen die gewoonweg liever de telefoon pakt. Men heeft dan immers snel een antwoord op vragen en ervaart bovendien ook een stukje persoonlijk contact. Voor de kleinere bedrijven is het soms erg lastig om altijd maar die telefoon op te nemen. Vaak zijn zelfstandige ondernemers hier helemaal zelf verantwoordelijkheid en daar gaat natuurlijk ook nog eens veel tijd in zitten. Het lijkt wellicht dan wel gratis om maar zelf de telefoon op te blijven pakken maar in de praktijk blijkt dat toch niet waar. Als ondernemer zijnde is jouw tijd kostbaar en moet je ervoor zorgen dat je je tijd goed indeelt en nuttig opmaakt. Wanneer je steeds de telefoon moet aanpakken, blijft er op die manier natuurlijk ook minder tijd en dus geld over voor de andere verantwoordelijkheden. Gelukkig zijn hier prima oplossingen voor, zoals het inhuren van een antwoordservice. Een telefoondienst kan uitkomst bieden, in die zin dat het dan niet meer (alleen) jouw verantwoordelijkheid is om de telefoon aan te pakken. Je hoeft ook niet per se apart iemand hiervoor aan te nemen en veel kosten te maken. Je kunt gewoon de telefoondienst inschakelen en dan betaal je alleen maar wat je ook daadwerkelijk gebruikt. Je zit dan ook niet vast aan of ander wurgcontract. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |